8.6.2012

Kaikki on ihanasti rempallaan...

Projekti "Kesäyön Hullutus" tuntuu sopivan minulle hyvin. On mukavaa kun joka päivä saa aloittaa uuden työn luvan kanssa. Muutamat työt ovat luonnolllisesti alkutekijöissään kuten esimerkiksi KYH #2. 


Kuvassa hamppurötväke, jota olen tehnyt viidesosan, eli yhden vyyhdin verran. Tätä on tosi nopea tehdä, eikä se hamppu ole lainkaan epämukava työstettävä, toisin kun olin kuullut. Mulla taitaa olla niin kovanahkaiset kädet, ettei ne tuollaisesta vähän kovemmastakaan langasta nokkiinsa ota.


KYH vitosesta on tulossa Revontuli-huivia vironvillasta. Eka mallikerta tehty. Kyseinen huivi on pitänyt tehdä jo ihan ohjeen julkaisusta saakka. Viimeinkin puikoilla!


KYH #6 on Textured Shawl, lankana Dropsin Baby Merino. Pidän langan väristä hurjasti, ja mallista vielä enemmän.


KYH 4 etenee mukavasti. Tulossa Sunny Spread -peitto, neliöitä on jo 20 valmiina, 15 tekemättä. Olen ihan koukkuuntunut tähän työhön, ja olen tehnyt päivittäin näitä ruutuja, sillä haluan peiton äkkiä valmiiksi. Löysin kätköistäni kolmosen koukun ja huomasin että käsiallalleni ja Miami-langalle kolmonen on se täydellinen. Edelliset virkkuut kyseisellä langalla tein 2,5 koukulla. Malli on ihanan helppo, ekaruudun jälkeen ei ole ohjetta tarvittu.


 KYH 7 on tiskirätti bambulangasta. Malli on simppeli, apinoitu jostain Debbie Blissin kirjamallista.


KYH 8. Virkkuuta jälleen! 

To do -lista on pitkä, pitää vain valita sieltä sopivimmat. KYH kolmosesta ei ole kuvaa, sillä se on ainut epäinspiroiva työ kyhäilyistäni. Onneksi se on melkein valmis. Sukat jostakin ohuesta herkkusukkalangasta pitää kyllä aloittaa esimerkiksi huomenna. Sopivaa lankaa on vaikka muille jakaa, mutta ohuita villasukkia on tullut liian vähän neulottua. Homma jatkukoon!

3 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää, varsinkin sunny spread! Mie oon vähän jääny alotuksissa jälkeen, pitänee kiriä :D

    VastaaPoista
  2. Huimaa, noin monta työtä aloitettu ja valmistumassa. En ole ite uskaltanut moista tempausta ottaa.

    VastaaPoista
  3. Kiitoksia! Olen onnistunut toistaiseksi aloittamaan yhden työn per päivä, joten ihan kivasti aikataulussa mennään:). Katsotaanpa uudestaan sitten heinäkuun lopulla, miten on:).

    VastaaPoista