19.9.2013

Kattokaa mitä mää sain!


Kun voitin Ankkalammella -blogin arvonnassa, olin innoissani. Kun paketti tuli postilaatikkoon ja näin tämän ihanuuden, olin tukehtua innosta! Ihan täydellinen Ilun värjäämä huivilanka, jossa on vieläpä kimalletta mukana! En vaan pysty vastustamaan glitteriä, ja vihreä on upea (kuvassa vähän todellisuutta kalpeampi, en millään saanut vangittua oikeaa sävyä). Miten Anna-Mari raaski luopua tästä, ihmettelen vaan. Minkä huivin te vääntäisitte tästä langasta? Nyt pitää olla täydellinen malli tälle täydelliselle langalle!

Olen muuten tehnytkin jotain, ompelukone ja saumuri ovat käyneet kuumina. Neulepeitto etenee h-i-t-a-a-n varmasti. Viikonloppuna sain tehtyä monta trikoovaatetta, ja tulin siitä niin onnelliseksi. Mies touhusi lasten kanssa pihaleikeissä ja minä sain ommella lauantai-aamupäivän. Vieläkin tulen todella onnelliseksi kun ajattelen sitä rauhallista ja sopivanpitkää ompeluhetkeä. Tästä jälkihehkutuksesta tulee mieleen se, kun vielä vuosi häidemme jälkeen sanoin miehelle "meillä oli kyllä ihanat häät". Tätä en tarkoita mitenkän omahyväisesti, vaan niin, että järjestelyt meni nappiin upeiden kaason ja bestmanin ansiosta, sekä sen vuoksi, että olin vaan niin onnellinen!

3 kommenttia: