28.4.2013

Pakkosyöttöä


En tiedä missä vaiheessa tytär sanoo että huoneessa alkaa olemaan liikaa pinkkiä, mutta siihen asti kun hän ei sitä tajua, aion jatkaa pinkillä sisustamista! Nyt esittelyvuorossa jo tammikuun syntymäpäiville valmistunut viirinauha sekä Esteristä virkattu matto.



Tämän maton virkkasin Esteri-kuteesta, malli on Kauhavan Kangasaitan Ratasmatto. Muuten olin uskollinen mallille, mutta pinkin ja beigen paikkaa vaihdoin, jotta sain enemmän väriä kehiin. Koukku oli 8, polyesterikude on miellyttävää virkattavaa, vaikka tekokuitu onkin aina tekokuitua! Matossa on reilu kolme kiloa materiaalia, joten ei tämä onneksi ole liukas laminaatinkaan päällä (viikon kokemuksella). Vähän matto kuvissa vielä kupruilee, mutta taitaa luonnossa olla jo asettunut kuosiinsa.


Tytär sai Esteristä pari pannunalusta uuteen leikkikeittiöönsä, kun vanha köökki odottelee leikkimökkiin pääsyä (leikkimökistä ei silti ole vielä tarkempaa tietoa, koska valmistuu). Vielä haluaisin virkkailla keittiötarpeiksi Garnstudion hedelmiä, ne olisi toivottuja.

Viirinauhaan käytin Estan kankaita (pinkit), jotka ovat samaa sarjaa tapetin kanssa, sekä beigejä kaapista löytyneitä tilkkuja.




8 kommenttia:

  1. Todella hauska tuo viiri! Minä olen yksi punaiseen ja pinkkiin pakkosyötetty. :) Vasta parikymppisenä alkoi pinkki maistumaan uudelleen. Tosin, mun huone ei ollut yhtä kaunis.

    VastaaPoista
  2. Hih, on kyllä aikas pinkki. En uskalla näyttää omalle tytölle kuvaa tuosta huoneesta... ;)

    VastaaPoista
  3. VOi miten ihana huone! (rakastan pinkkiä ja vaaleanpunaista).. TOsi kaunis on tuo mattokin! :)

    VastaaPoista
  4. Kiitoksia:)! Mulla ei ole ollut pienenä juuri mitään pinkkiä,joten varmaan paikkaan sitä nyt;)... ja tytär taas tulee varmaankin karttelemaan kyseistä väriä jossain vaiheessa. Sen verran olen saanut itseäni hillittyä kun olen suunnitellut vielä joitain lisäsisustusjuttuja huoneeseen, että olen pitäytynyt valkoisessa (hehe, ainakin kuvitelmissani). Toivottavasti Ikeasta ei sitten viime kädessä lähde mukaan se upea pinkki Expedit, vaan valkoinen... Ja toivottavasti paininjalan alle päätyy ne valkoiset ja beiget päiväpeittotilkut Estan pinkkien kankaiden sijasta (tyynyt pitää silti tehdä pinkistä:)...

    VastaaPoista
  5. Ihan törkeen magee pinkki huone tytöllä! Täällä tykätään ihan simona :)

    VastaaPoista