27.11.2012

Tonttuja ja tunnustus


Ensimmäisenä valmistunut tontturyhmä yhdessä ja erikseen.


Tonttutyttö, ensimmäinen laatuaan tästä pajasta.


Saunatonttu glitteriasusteissaan.


Tähtipää. Seuraavakin tonttusarja on loppusilausta ja valokuvausta vailla valmiina.

Sitten sain Oranssilta tällaisen, kiitos tästä:


En haasta tällä kertaa ketään sen vuoksi, että on jo tosi haasteellista keksiä kahdeksaa satunnaista ja jotakuinkin kiinnostavaa asiaa itsestäni. Mutta yritetään!

1. Olen Joulutouho ja aloitan siihen liittyvän tohistamisen aikaisin (mutta silti Jouluna minulla on puolet hommista tekemättä, fiilistely on tärkeintä).

2. Laitoin ensimmäiset jouluvalot keittiön ikkunoihin vajaa viikko sitten, sillä kuvittelin olevani vain muutaman päivän ajoissa. Myöhemmin selvisi että ensimmäinen adventti onkin viikon luulemaani myöhemmin, joten olin todella aikaisin liikkeellä. Ehkäpä ensi vuonna tarkistan kalenterista ja luotan vähemmän MuTuun.

3. Päätin, että tänä vuonna en stressaa Joulusta (viime vuonna syyllistyin siihen).

4. Olen juossut 13 maratonia elämäni aikana, ja kymmeniä puolimaratoneja. Olen saavutuksistani ylpeä, vaikkei loppuajoilla suuremmin pääsekään kehumaan. Nykyään ehdin harjoitella vähemmän, mutta juoksinpa silti puolimaratonin syyskuussa pikkusiskon kanssa.

5. Parasta elämässäni ovat rakkaat ja ihanat lapset ja mies.

6. Olen ollut nyt kolme vuotta pois töistä ja kotona lasten kanssa. Tämä on ollut arvokasta aikaa, ja olen onnellinen että minulla oli siihen mahdollisuus. Paluu työelämään tapahtuu ensi vuoden puolella.

7. Minulla on enemmän lankaa kaapeissa kuin laki sallii. Toivottavasti lapsetkin alkaa neuloa ja virkata että pääsen niistä joskus eroonkin.

8. Täytän viikon päästä 30.

2 kommenttia: